Voor vragen of meer informatie kun je mij per telefoon (06-27 05 30 20) of per e-mail (info@nielsnederveld.nl) vrijblijvend benaderen, hiervoor kun je ook contactformulier gebruiken. Op werkdagen probeer ik jou binnen 24 uur terug te bellen of te mailen. Ik werk op de maandag, dinsdag, woensdag en donderdag tijdens kantooruren.
Op het moment is het erg druk in mijn praktijk en ik werk inmiddels met een wachtlijst. Hierdoor kan het ook langer duren voordat ik contact met je opneem.
Praktijklocatie: Jagerskade 17B 3552 TL te Utrecht
Mijn praktijk bevindt zich in het kantorenpand Labor. Wanneer je het terrein (te herkennen aan het bord waarop staat easy ZZP) op rijdt dan rij je met de bocht mee naar rechts. Vervolgens kan je de auto of fiets parkeren en kan je aanbellen waar het bordje zit van mijn praktijk (psychologenpraktijk Nederveld & Van Hest). Wanneer je hebt aangebeld, kom ik om je binnen te laten. Vervolgens lopen we samen door naar de praktijkruimte zit. Mogelijk vraag ik je om nog even plaats te nemen in de wachtruimte, mocht ik nog even iets moeten afronden.
Routebeschrijving
Auto
Openbaar vervoer
Vanaf station Utrecht Centraal kun je de bus 6 (richting Overvecht Zuid) of bus 7 (richting Zuilen Noord) nemen. Bij bushalte Anton Geesinkstraat stap je uit, als je de bus uitstapt ga je rechtdoor richting een rode ophaalbrug. Je loopt vervolgens de brug over en na de brug sla je direct rechtsaf met aan je linkerhand de vecht. Vervolgens loop je een stuk rechtdoor. Aan je rechterhand bevindt zich vervolgens de praktijk op Jagerskade 17B. De locatie is te herkennen aan het bord waarop staat easy ZZP. Nadat je het terrein opgelopen bent, is het niet de eerste deur aan de rechterhand. Eerst loop je met de bocht mee langs het gebouw totdat je bij een parkeerplaats komt. Daar kan je aanbellen bij de praktijk.
Registraties
NIP registratie: 210523
AGB-code therapeut: op aanvraag
AGB-code praktijk: op aanvraag
Overige gegevens
IBAN: NL38 SNSB 0948 3203 62
KvK nr.: 74181483
Vragen, problemen of klachten?
Heb je vragen of opmerkingen over mijn diensten? Bent je ontevreden? Laat het mij alsjeblieft weten. Ik ga graag met je in gesprek en wil er dan samen uit komen.
Lukt dat niet en blijf je zitten met vragen of onvrede? Of betrekt je liever meteen al een onafhankelijk persoon er bij?
Neem dan contact op met de externe klachtenfunctionaris. Hiervoor werk ik samen met Klacht&Company. De klachtenfunctionaris begeleidt in overleg met jou de indiening en de verdere afhandeling van je klacht.
Hoe werkt een klachtfunctionaris?
Je begint met het indienen van je klacht, bij voorkeur via het klachtenformulier. Je vindt dit formulier op de website van P3NL (link).
Het ingevulde formulier mail je vervolgens naar P3NL@klachtencompany.nl of je stuurt het per post naar Klacht&Company, Postbus 3106, 2601 DC Delft.
Kun je zelf niet op internet, vraag dan telefonisch bij Klacht&Company (088 – 234 16 01) een papieren exemplaar van het klachtenformulier op. Vergeet niet om je postadres te noemen.
Vind je het lastig om de klacht goed te omschrijven of wil je liever eerst overleggen? Dan kun je uiteraard ook bellen met de klachtenfunctionaris via nummer 088 – 234 1601.
Verkenning en overleg
De klachtenfunctionaris luistert naar je klacht en zet met jou op een rij wat er is gebeurd. Je bespreekt samen wat je met je klacht wilt bereiken en wat passende stappen zijn.
Als de klachtenfunctionaris verdere acties onderneemt, is daarvoor jouw instemming nodig. De klachtenfunctionaris werkt onafhankelijk en onpartijdig. Zij geeft zelf geen oordeel over de klacht. Wat je met de klachtenfunctionaris bespreekt, is vertrouwelijk. Jij bepaalt welke informatie de klachtenfunctionaris aan anderen (en aan mij) mag doorgeven.
Verdere stappen
De verdere afhandeling van je klacht kan op allerlei manieren plaatsvinden. Soms past bijvoorbeeld een schriftelijke uitwisseling, soms ook een bemiddelingsgesprek onder begeleiding van de klachtenfunctionaris. Soms is het ook handig om de mening van een inhoudsdeskundige te vragen.
Voor dit traject staat in principe een termijn van 6 tot 10 weken.
Afsluiting
Als alle mogelijke stappen zijn gezet, krijgt je een schriftelijk bericht over de uitkomst van de klachtafhandeling. In dit afsluitbericht staan ook de afspraken die eventueel zijn gemaakt. Bijvoorbeeld over de oplossing van de klacht of over hoe we in de toekomst met elkaar verder gaan.
Niet tevreden met de uitkomst?
Heb je het traject met inzet van de onafhankelijk klachtenfunctionaris doorlopen en ben je het niet eens met de uitkomst? Dan kun je de zaak ter beoordeling voorleggen aan de externe geschillencommissie psychische en pedagogische zorg.
Deze commissie onderzoekt en beoordeelt je klacht, waarbij beide partijen worden gehoord. Ik moeten me houden aan de uitkomst van deze geschilprocedure. Ook bij een eventueel verzoek tot schadevergoeding waarover wij het onderling niet eens worden, mag je het bindend oordeel van de geschillencommissie vragen.
Meer informatie over de geschilprocedure en de voorwaarden die daarbij gelden, vind je in het eerder genoemde afsluitbericht en via www.p3nl.nl/klachtenregeling/clienten.
Wat zijn de kosten?
Aan het inschakelen van de klachtenfunctionaris zijn voor jou géén kosten verbonden. Schakelt je zelf een bemiddelaar of adviseur in, dan betaal je uiteraard wel zelf de kosten. Als je besluit om alsnog naar de geschillencommissie te gaan, betaal je eenmalig een bedrag aan administratiekosten.
Andere mogelijkheden?
Er zijn nog andere mogelijkheden om werk te maken van je klacht of om daarbij ondersteuning te krijgen. De klachtenfunctionaris kan je daarover informatie geven.
Informatie vind je ook op www.p3nl.nl/klachtenregeling/clienten.